Niekosztowne_kosztowanie_pasek

Niekosztowne_kosztowanie_pasek

14 kwietnia 2014

Filmy z motywem podróży

Macie swój ulubiony film, w którym bohater odbywa podróż do egotycznego miejsca lub też mniej egzotycznego ale i tak wzbudzającego zazdrość, że nas tam nie ma? Ja mam kilka takich ulubionych, do których mogę wracać co jakiś czas i w skupieniu podziwiać (czasami) nie losy bohaterów ale piękne krajobrazy. Poniżej przedstawiam Wam moją play listę filmów z motywem podróży, kolejność nie wynika z oceny filmu, ponieważ nie mogłam się zdecydować, które najbardziej przypadły mi do gustu. Wszystkie poniższe filmy są w mojej liście top, a na który padnie wybór danego dnia zależy od humoru. 

Źródło: www.filmweb.pl


1. Jedź, módl się i kochaj - ekranizacji książki Elizabeth Gilbert podjął się Ryan Murphy. Zarówno w książce jak i filmie możemy odnaleźć trzy przepiękne państwa na "i" czyli Italy, Indie i Indonezję. Opinie co do książki mieszczą się w pełnym wachlarzu odczuć od fascynacji po całkowite odrzucenie. Film jak dla mnie zasługuje na obejrzenie, szczególnie przez piękno podróży i czerpania z nich i z życia pełnymi garściami.


2. Pod słońcem Toskanii 


3. Listy do Julii 
4.  Anioły i Demony

5. Monte Carlo - w jednym filmie mamy obraz zarówno Paryża oraz Monte Carlo.
6. Eurotrip


















7. Wyznania gejszy - ekranizacja książki o tym samym tytule, zdobywca trzech Oscarów w roku 2006 w kategorii: najlepsza scenografia, najlepsze zdjęcia i najlepsze kostium. Ponadto zdobywca Złotego Globu za najlepszą muzykę, choć nie z przyczyny licznych nominacji i nagród proponuję Wam ten film, a z powodu możliwości poznania zwyczajów i tradycji oraz zakosztowania w orientalnym świecie Japonii.

















Nie wiem jak to się dzieje, ale zarówno moje ulubione filmy jak i książki, a idąc dalej również potrawy nierozerwalnie wiążą się z Italią. Czy rzeczywiście jest to mój najukochańszy kraj będę miała okazję przekonać się dopiero w przyszłym roku, już nie mogę się doczekać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz